ArmA 3 Editör Rehberi

Durumu:
Çevrimdışı

Sigma

Kayıtlı üye
Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
1,985
Tepkime Skoru
29
Konum
İstanbul
Exe Puanı
İsim
Tunahan
1. Bir Oyuncu Birimi nasıl yerleştirilir?
Çok kolay birşeyle başlayalım.
1. ARMA 3'ü başlatın ve Editör'ü açın.
2. Stratis haritasını seçin.
3. Fareyle sağ tuşla basılı tutun ve istediğiniz yere gidin.
4. Haritada sola çift tıklayın.
Bir pencere açılır.
5. Sağ alt köşeye gidin ve 'Tamam'a basın.
Pencere onaylanmıyor.
Gördüğünüz mavi nokta bir birimdir.
Ok, yönünü gösterir.
Çevresindeki kırmızı daire, bunun bir OYUNCU birimi olduğunu söyler.
6. Şimdi haritada üstteki siyah çubukta PREVIEW tuşuna basın.
Görev yükleniyor (yavaş yavaş) ve yerleştirdiğiniz ünite olarak oynuyorsunuz.
_______________________________________________________________
2. Hava durumu, Zaman ve Tarih Nasıl Değiştirilir?
1. Hava Durumu Aracına gidin (bulutlu bir güneş gibi görünür)

INDEPENDENT birimlerinin davranışını ayarlayabilirsiniz (şu anda uygulanmamıştır).
Aslında burada açıklayacak başka bir şey yok.
ARMA 3'ten bu yana ayın günbatımı üzerinde bir etkisi vardır:
11 Aralık gecesi karanlık olacak, ancak 11 Haziran günü saat 4'te güneşli olacak.
_______________________________________________________________
3. Bir OPFOR ünitesi nasıl yerleştirilir?
1. Çift Harita üzerinde sol tıklayın.
2. "Yan" ı OPFOR konumuna getirin.

Bu kadar.
_______________________________________________________________
4. Basit bir geçiş noktası nasıl ayarlanır?
1. OYNAT birimi yerleştirin.
2. Bir OPFOR ünitesi yerleştirin.
3. Etkin olduğundan emin olmak için OPFOR birimini sol tıklayın.
4. Yol Noktası Aracına gidin. (Ayak izlerine benziyor)
5. OPFOR ünitesinin gitmesini istediğiniz yere çift tıklayın.
6. ok tuşuna basın ve ÖNİZLEME bölümüne gidin.
_______________________________________________________________
5. Basit bir tetikleyici nasıl ayarlanır?
1. Bir üniteyi yerleştirin
2. Tetikleme Aracına gidin
3. Tetikleyicinin olmasını istediğiniz yere çift tıklayın
Bir pencere açılır
4. Etkinleştirmeyi BLUFOR ve BLUFOR TARAFINDAN KONTROL EDINIZ
Bu, yalnızca BLUFOR ünitelerinin tetiği etkinleştirmesini sağlar
5. Altındaki 'Efektler' sekmesine gidin
6. Türü "METİN", Etki "DÜZ" olarak ayarlayın
7. Metin Çizgisine "Works" yazıp Tamam tuşuna basın
8. ÖNİZLEME düğmesine basın
Tetiği çalıştırdığınızda, ekranda "İşleri" görüntüler.
_______________________________________________________________
6. Silah sınıf adlarını kendiniz bulmak için nasıl
1. Bir ünite yerleştirin.
2. Birime çift tıklayın Sol tıklayın.
Yeni tıkladığınız pencere yeniden açılır;)
3. "Bu addEventhandler [" ateşlenmiş ", {ipucu biçimi ["% 1 ", bu]}]" biriminin INITIALIZATION
4. ok ve Önizleme'ye basın
5. Bir silah ateş ederseniz ARMA size bir mesaj gösterecektir:
[B Alfa 1-1: 1 (Armaidiot), "arifle_MX_Hamr_point_grip_F", "arifle_MX_Hamr_point_grip_F", "Tek", "B_65x39_Kesiz", "30Rnd_65x39_caseless_mag", 15997: tracer_red.p3d]

"Arifle_MX_Hamr_point_grip_F", ateş edilen silah ve "30Rnd_65x39_caseless_mag" kullanılan cephane.
_______________________________________________________________
7. Bir birimi (başka) bir silahla nasıl donatabilirim?
1. Sivil Birimi Yerleştirin (Side = Sivil)
2. Bunu INIT'e koyun:
KaldırmakHerhangi buWeapons;
Bu addWeapon "arifle_MX_Hamr_point_grip_F";
Bu addMagazine "30Rnd_65x39_caseless_mag";
3. ok ve Önizleme'ye basın.
Silahlı bir sivilin yerinde
_______________________________________________________________
Komutlara açıklama:
KaldırmakHerhangi buWeapons; // Bu birimin tüm silahlarını kaldırır
Bu eklenti "CLASSNAME"; // Bu birime silah ekliyor
Bu addMagazine "CLASSNAME"; // Bu birime 1 mag ekliyor
_______________________________________________________________
8. Bir grup lideri nasıl atanır?
1. Bir oyuncu birimi yerleştirin
2. 3 adet daha BLUFOR birimi yerleştirin
3. Grup Aracı'nı seçin
4. Birimleri tıklayın ve satırları lider olmak istediğiniz birime sürükleyin
_______________________________________________________________
9. Önceden tanımlanmış bir grup nasıl oluşturulur?
1. Grup Aracı'nı seçin
2. Haritada Çift Sola Tıklayın
3. Tamam'a basın
_______________________________________________________________
10. Dost bir OPFOR ünitesi nasıl oluşturulur?
1. Bir ünite yerleştirin.
2. Bir OPFOR birimi yerleştirin
3. Başka bir BLUFOR ünitesi yerleştirin
4. OPFOR ünitesini BLUFOR ünitesine bağlayın (BLUFOR = Lider)
5. BLUFOR birimini tıklayın
6. OLASILIĞI OLDUĞUNU SIFIR olarak ayarlayın (Sol taraf)
İkinci birim önizlemede oluşturulmayacaktır.
_______________________________________________________________________
11. Bir amokok nasıl yerleştirilir?
1. Bir üniteyi yerleştirin
Bu, "boş" tarafı etkinleştirir
2. Yan tarafı = BOYUT olan ikinci bir ünite yerleştirin
3. Sınıf = AMMO'yu seçin
4. Tüm ammobekler UNIT altında bulunabilir
5. Önizleme:)
_______________________________________________________________
12. Basit bir respawn nasıl oluşturulur?
1. Bir Birim Yerleştirme
2. İşaretçi Aracı'nı seçin (daire içine girilmiş bir X'e benziyor)
3. Yeniden başlamasını istediğiniz yere bir işaretçiyi yerleştirin.
4. İşaretçiyi "respawn_west" olarak adlandırın.
5. Görevi [kullanıcı görevleri]
6. TAB out ve gidin: C: \ Users \ YOURNAME \ Documents \ Arma 3 Alpha - Diğer Profiller \ ARMA PROFİLİNİZ \ misyonlarınız \
7. Görevinizin klasörünü açın (MISSIONNAME.MAP)
8. Yeni bir .txt dosyası oluşturma
9. Aşağıdaki metni txt dosyasına kopyalayıp yapıştırın:
Respawn = "TEMEL";
RespawnDelay = 5;
RespawnDialog = false;
10. txt dosyalarını description.ext olarak kaydedin
"Description.ext.txt" olarak kaydetmediğinizden emin olun.
11. TAB ARMA 3'e dönün
12. Görevi [çok oyunculu olarak kaydedin]
Respawn, ÖNİZLEME'de çalışmıyor
13. Editörü Kapat
14. Göreviniz ile bir Multiplayer Oyun başlatın.
________________________________________________________________
13. 2 dakika içinde çok basit bir COOP Görevi nasıl oluşturulur?
Videoyu izleyin ve yeniden oluşturmaya çalışın. Ben sadece senin kullandığın şeyleri kullandım
_______________________________________________________________
14. Giysiler nasıl eklenir ve çıkarılır
1. Bir üniteyi yerleştirin
2. Ünitenin INIT kısmına gidin
3. Tüm silahları kaldırmak için şunu yazın:
Kaldırmak içinherweapons;
4. Gözlükleri çıkarmak için şunu yazın:
Kaldır şunu gözetle;
5. Kaskı kaldırmak için şunu yazın:
Bunu kaldırmak içinburayı yapın;
6. Yeleği çıkarmak için şunu yazın:
Kaldır şunu;
7. Üniforma kaldırmak için şunu yazın:
Bunu kaldırınUniform yapın;
8. Dürbünleri ve NVG'leri kaldırmak için şunu yazın:
Bunu kaldırmaAllAssignedItems;
9. Gözlük eklemek için şunu yazın:
Bu "CLASSNAME" addgoggles;
10. Kask eklemek için şunu yazın:
Bu addheadgear "CLASSNAME";
11. Üniforma eklemek için şunu yazın:
Bu eklenti "CLASSNAME";
12. Yeleği eklemek için şunu yazın:
Bu addvest "CLASSNAME";
13. Sırt çantası eklemek için şunu yazın:
Bu ek paket "CLASSNAME";
_____________________________________________________
15. Silahlara nesneler nasıl eklenir (bastırıcı, optik, el feneri)
1. Bir Birim Yerleştirme
2. Tüm silahları çıkarmak için INIT birimlerine şunu yazın
Kaldırmak içinherweapons;
3. Bir silah eklemek için şunu yazın
Bu addweapon "CLASSNAME";
4. Birincil silaha bir madde eklemek için bunu yazın (bastırıcı, optik, el feneri)
Bu addPrimaryWeaponItem "CLASSNAME" ekleyin;
5. Tabancaya bir madde eklemek için bunu yazın
Bu addHandgunItem "CLASSNAME";
6. Cephane / granüller / mayınlar / patlayıcılar eklemek için şunu yazın
Bu addmagazine "CLASSNAME";

CLASSNAMES'in bir listesi burada bulunabilir browser.six-projects.net


You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.



You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
 

Bu içeriği görüntüleyen kullanıcılar (Kullanıcı: 0, Ziyaretçi: 1)