Black Desert Online S.S.S

Reklam Alanı #5

Katılım
24 Kas 2012
Mesajlar
2,756
Tepkime puanı
74
Puanları
0
Konum
Los Angeles, CA
S: Oyuna giriş sırasında 0xE0191009 Xigncode hatası alıyorum.

C: Xigncode'un normal bir şekilde güncellenmemesi durumunda bu sorun meydana gelebilir. Bu sorunu çözmek için lütfen aşağıdaki adımları izleyiniz.

1. Aşağıdaki bağlantıdan xmag.xem dosyasını indiriniz.

[Link]


2. Black Desert klasörü içerisinde bulunan mevcut dosya ile değiştiriniz.
[Dosya]
  • 64bit İstemci Dosya Yolu: Black Desert\bin64\xc\tr\2
  • 32bit İstemci Dosya Yolu: Black Desert\bin\xc\tr\2


S: Xigncode hata kodu: 0xE019101A
C: Onaylanmamış bir kaynak üzerinden oyunu indirdiyseniz veya oynadıysanız, lütfen bütün ilgili dosyaları sildikten sonra tekrar deneyin.


S:Yama yapamıyorum, 'Yama yapılamadı' mesajı alıyorum.
C: Launcher güncellenirken bazen, internet bağlantı sorunu sebebiyle dosyalarda sorun oluşur. Bu durumlarda, launcher üzerindeki 'Dosya Kontrolü' tuşunu kullanarak hasarlı dosyaları tamir ederek sorunu çözebilirsiniz.


S:Kazandığım ödülün vergisini nasıl ödeyeceğim?
C:Vergi ödemenizin gerekmesi durumunda, sizi bilgilendirecek bir yazı göndereceğiz.


S:Koşullar ve Politikaları nerede bulabilirim?
C: [Black Desert Operasyon Politikası] ve [Kullanım Koşulları], Black Desert Resmi Web sayfasının altında yer alır. [Gizlilik Politikası] da, ana sayfamızda bulunabilir.


S: Yanlış İnci eşyasını satın aldım.
C: Black Desert oynarken oyun eşyası kaybetmeniz durumunda, Black Desert Operasyon Politikası uyarınca yardım alabilirsiniz.

Eşya geri alma şartı duruma bağlı olarak değişiklik gösterir
ve eşyanızı geri almak istiyorsanız lütfen aşağıdaki formu doldurarak resmi sitemiz üzerinden Müşteri Hizmetlerine gönderin.

  1. Satın aldığınız İnci Eşyası adı ve sayısı :
  2. İnci eşyasını satın alan karakterin adı :
  3. İnci eşyasını satın aldığınız tarih ve saat :


S: Oyuniçi postadaki eşyam kayboldu.
C: Oyun için posta ile verilen oyun içi eşya ödüllerinin bir son kullanım tarihi vardır.
Eşya, belirlenen süre içinde alınmazsa otomatik olarak silinebilir.

Eşyalar oyun içi postayla gönderildiyse lütfen son kullanma tarihi geçmeden alın.

* İçinde eşya olan oyun içi postalar, kullanıcılar tarafından silinemez, ancak içindeki eşya alındıktan sonra silinebilir.


S:Oyun içinde biri bana karşı kötü kelimeler kullanıldı
C: Birisi tarafından hakarete uğramak gibi kötü bir deneyim yaşadığınız için üzgünüz.
Black Desert Müşteri Hizmetlerini kullanarak bu konuda yardım alabilirsiniz.

Oyun sohbet kayıtları, 15 gün sonunda silinir. Bu yüzden sohbet kayıtlarına bakarak yaşadığınız olayı araştırabilmemiz için bu olayın yaşanmasından itibaren 15 gün içinde bildirmelisiniz.

Sohbet kayıtlarına bakma işi Pearl Abyss Kullanıım Koşullarına uygun olarak yapılmaktadır. Kötü kelime kullanımının karşılıklı olduğu veya bir kışkırtma olduğu sonucuna varılırsa her iki tarafta [Black Desert Operasyon Politikası] gereğince cezalandırılılabilir.


S: Küfür, haraket vs. sebebiyle hesabım engellendi
C: Oyunda kötü kelime kullanımı sebebiyle, oyun kullanımınız kısıtlanırsa itiraz etme hakkına sahipsiniz.

Kısıtlanmış hesabınızı kullanarak web sayfasına giriş yaptıktan sonra itiraz için Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Araştırma sonunda itirazınızda haklı olduğunuza karar verilirse geçici kısıtlama kaldırılır.


S: Dolandırıldım, yardım eder misiniz?
C: Sahtekarlık sebebiyle eşya kaybetmeniz durumunda Müşteri Hizmetleri aracılığıyla bildirim gönderebilirsiniz. Sahtekarlık sebebiyle kaybettiğiniz eşya doğrulandıktan sonra sizi bildireceğiz.


S: Her ödül kazandığımda vergi ödemem gerekir mi?
C: Sadece ilgili yasa ve yönetmeliklerle belirlenmiş olan durumlarda vergi ödemeniz gerekir.


S: Ödül için ne kadar vergi ödemem gerekir?
C: Bu vergi, Veraset ve İntikal Vergisi Kanunu ile belirlenen vergidir (2017 yılı için 4.068 TL ve üzerinde bir değere sahip ödüller için geçerlidir).


S: Kazandım fakat ödülümü alamadım.
C: Normalde ödül teslimi kazananların duyurulmasından itibaren kişisel bilgilerin temini ve nakliye şirketine bunların iletilmesi, bunların teyidi ve teslimat süreçlerine bağlı olarak 3~4 hafta sonra başlar.
Ancak şu durumlarda ödülünüz gönderilmeyebilir;
  1. Kişisel bilgilerinizi ve adres bilgilerinizi Müşteri Hizmetleri aracılığıyla bildirmezseniz veya belirtilen süre içerisinde iletişim kurmazsanız.
  2. Bildirdiğiniz kişisel bilgiler yanlış olursa (veya bildirdiğiniz adreste bulunmuyorsanız).
  3. Gerekli vergileri, belirtilen zaman içerisinde ödemezseniz.
  4. Hesabınızı sildiyseniz.


S: Bilgilerimi yanlış girersem ne olur?
C: Kişisel bilgilerinizi bize e-mail ile yanlış iletirseniz, ödülleri teslim etmemiz mümkün olmayacaktır. Lütfen bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olun.


S: Kişisel bilgilerimi girmezsem ne olur?
C: Kişisel bilgilerinizi bize e-mail ile iletmezseniz, ödülleri teslim etmemiz mümkün olmayacaktır. Lütfen bilgilerinizi girdiğinizden emin olun.


S: Etkinlikten ödül kazananları nasıl kontrol edebilirim?
C: Kazananları, Resmi Black Desert Online Anasayfası -> Haberler -> Duyurular -> Etkinlik üzerinden ayrıca duyuruyoruz (aksi belirtilmedikçe, örn: sosyal medya üzerinden yapılan ve sonuç duyurusu sosyal medya üzerinden yapılan etkinlikler). Kişisel bilgilerinizin bir kısmı (Hesap/Aile adı/Karakter adı/Web sayfası adı) duyuruda yer alabilir.


S: Etkinlikten kazandığım ödüller nereye gönderilecek?
C: Düzenlediğimiz etkinliklerden bir ödül kazandığınızda, kazanan duyurusunu takip edip adresinizi bize bildirmelisiniz. Size gönderilen bağlantı aracılığıyla kişisel bilgilerinizi ve açık adresinizi bize ilettiğinizde, ödül size gönderilecektir. Bize ilettiğiniz bilgiler, gönderim şirketine verilecek ve ödül gönderme işlemi gerçekleştirilecektir.(Ödüller gönderildikten sonra bize iletilen bilgiler silinecektir.)


S: CBT Katılım Kodum var nasıl aktif edebilirim?
C: CBT kodunuzu websitemiz içeririsinde üst menüde bulunan "Mağaza - Promosyon Kodu Kullan" kısmından sitemize kayıt olduktan sonra kullanabilirsiniz.




S: Kapalı Beta için başvurular nasıl yapılıyor ?
C: Black Desert Online oyun paketlerinden birini satın almışsanız tekrardan başvuru yapmanıza gerek yoktur. 8 Kasım günü oyuna giriş yapabileceksiniz. Paket almamış fakat denemek isteyen kullanıcılarımız ise hem web siteleri üzerinden dağıtacağımız CBT Katılım Kodu ile hem de sitemiz üzerinden yapacakları başvuru ile CBT'ye katılmaya hak kazanabilirler.

CBT Başvuru Linki :https://www.tr.playblackdesert.com/TR-TR/Intro/cbt_signup#


S: Black Desert ücretli mi? Aylık ödeme var mı?
C: Evet, Black Desert Online oynayabilmek için bir defaya mahsus olmak üzere oyun paketlerimizden birini satın almalısınız. Satın alma tamamlandıktan sonra oyun tamamen sizin olacaktır. Aylık olarak tekrardan ödeme yapmanıza gerek yoktur.


S: Launcher dili nasıl değiştirilir?
C: Launcher dil ayarını değiştirmek için lütfen şunları yapın:

1. Launcher’ı açtıktan sonra sağ üst köşedeki “ayar” simgesine (dişli şeklinde) tıklayın.



2. Ayarlar menüsünün en altındaki ok tuşlarını kullanarak dili Türkçe yapın ve sağ alttaki butonu kullanarak yapılan değişikliği onaylayın.




S: Black Desert çalışmıyor.
C: Sorununuzu çözebilmemiz için lütfen şu dosyaları ekleyerek;
  1. Hata mesajının ekran görüntüsü,
  2. Hata kayıt dosyasını (\BlacıkDesert\Log) içerisinde yer alan [client log].
Müşteri hizmetlerine mesaj gönderin. Teknik ekibimiz sorunu en kısa sürede çözmek için çalışacak.


S: Launcher (istemci) çalışmıyor.
C: Sorununuzu çözebilmemiz için lütfen şu dosyaları ekleyerek;
  1. Hata mesajının ekran görüntüsü,
  2. Hata kayıt dosyasını (\BlacıkDesert\Log) içerisinde yer alan [startup log].
Müşteri hizmetlerine mesaj gönderin. Teknik ekibimiz sorunu en kısa sürede çözmek için çalışacak


S: Web sitesinde karakter/aile adı nasıl oluşturulur?
C: Black Desert karakter isimleri belirli kurallara göre konulabilir :

1. İlk harf numara olamaz.

2. İlk harf mutlaka BÜYÜK harf olmalıdır.

3. Bir harf 3 kere ard arda kullanılamaz (örn:aaa)

4. Özel harf ve şekiller kullanılamaz.

5. En az 4 en fazla 16 harf kullanılabilir.



S: Forumun Ekran görüntüsü kısmında yer alan resimlerin orijinallerini görebilir/indirebilir miyim?
C: Gönderideki resme tıklayarak orijinal görüntüyü görebilirsiniz.Resme sağ tıklayarak orijinal ekran görünütüsünü kaydedebilirsiniz. Ayrıca orijinal resimde sol/sağ ok tuşları veya klavyedeki sol/sağ tuşları yardımıyla gönderideki resimleri sırasyıla görebilirsiniz.


S: Anasayfa duyuru panosuna video yükleyebilir miyim?
C: Bir gönderi yüklerken resim, video, harita veya yukarıda yer alan dış içerikler menüsünden birini seçebilirsiniz. Kendinize ait bir video yüklerseniz bu video en fazla 500MB olaiblir ve YOUTUBE gibi bir dış kaynaklı bir video yüklemek için dış içerikler menüsünü seçip HTML linkini veya video Linkini ekleyerek ilgili gönderiye içerik ekleyebilirsiniz.


S: Dosya kurtarma çok uzun sürüyor.
C: Oyunu yeniden yüklemekten daha az sürmeli ama dosyaların bozulma miktarına ve internet hızına bağlı olarak değişiklik gösterebilir.


S: Yükleme sırasında kapatıp yeninden yüklemeye başladığında %0'dan başlıyor!
C: Bu, daha önce yüklenen dosyaları kontrol edip geri kalanını yükleyen bir işlemdir. İndirilmesi gereken toplam miktar azalmıştır.


S: Yükleme veya yama sırasında sürekli hata alıyorum!
C: Lütfen launcher'ı kapatın yeniden başlatın. Aynı sorunla tekrar karşılaşırsanız lütfen 'Dosya Kontrolü' yapın.


S: Oyunu silip yeniden yüklemek istiyorum.
C: Black Desert'ı tamamen silip yeniden yüklemek istiyorsanız lütfen şu adımları izleyin.

ADIM1. Black Desert Dosyasındaki herşeyi silin.
ADIM2. Başlangıç menüsündeki ve arka plandaki bütün kısayolları silin.


S: Oyunu yüklüyorum ama yükleme konumunu değiştirmek istiyorum.
C: Yanlış bir konum seçtiyseniz veya D sürücüsünü doğrudan seçtiyseniz ve değiştirmek istiyorsanız lütfen şu adımları takip edin.

■ Yükleme %16 veya daha fazla tamamlandıysa
ADIM1. Orijinal yükleme konumundaki bütün dosyaları istenen dosyaya taşıyın.
/bin (dosya)
/bin64 (dosya)
/Paz (dosya)
BlackDesertLauncher.exe
BlackDesertPatcher32.pae
patcher_files_version
patcher_version
service.ini
msvcp100.dll
msvcr100.dll
libcef.dll
icudtl.dat
libEGL.dll
libGLESv2.dll
d3dcompiler_47.dll
d3dcompiler_43.dll
natives_blob.bin
cef.pak
cef_100_percent.pak
cef_200_percent.pak
cef_extensions.pak

ADIM2. Yeni konumda launcher'ı çalıştırın (BlackDesertLauncher.exe).


S: 'Launcher bilgisi alınamadı' diye bir mesaj alıyorum.
C: 'Launcher bilgisi alınamadı' diye bir mesaj aldığınızda Yeni bir yükleme dosyasına tekrar yükleyin veya oyunu açmadan önce [Dosya Kontrolü] fonksiyonunu kullanın..


S: An error occurred on the msvcp100.dll file.
C: 1. Program Yükleme/Sil'e gidip Microsoft Visual C++ 2010 x64 ve x86'yı silin.

2. Linki kullanraak ikisini de indirin ve tekrar yükleyin.

[Microsoft Visual C++ 2010 redistributable package (x64) ]
http://download.microsoft.com/download/3/2/2/3224B87F-CFA0-4E70-BDA3-3DE650EFEBA5/vcredist_x64.exe

[Microsoft Visual C++ 2010 redistributable package (x86) ]
http://download.microsoft.com/download/5/B/C/5BC5DBB3-652D-4DCE-B14A-475AB85EEF6E/vcredist_x86.exe

3. Bilgisayarı yeniden başlattıktan sonra oyunu tekrar açın


S: Yükleme sırasında bir hata sebebiyle istemcim kapandı.
C: Launcher, yükleme/yama sırasında hata oluşan dosyalar için otomatik kurtarma fonksiyonuna sahip. Oyunu yeniden başlattığınızda otomatik olarak yenilenecekler. Ama ön yükleme sırasında bir hata oluştuysa, indirme dosyası konumunun değişmemesi için yükleme konumunu doğru bir şekilde ayarlamanız gerekir.


S: [Dosya Kontrolü] fonksiyonu ne zaman kullanılır?
C: Kullanıcının Bilgisayarında oyunu çalıştırmak için en güvenli istemci sürümünü kontrol edip düzenleyen bir fonksiyondur. Bilinmeyen bir hata veya bir dosya hatası sebebiyle oyunu çalıştıramadığınızda bu fonsiyonu kullanmalısınız.


S: Hata Kodu: 10 alıyorum ve oyun çalışmıyor.
C: Bu hatayla karşılaşmanız, bir dosya veya dosya konumunun bozulduğunu gösterir. /Asıl oyun yükleme konumunun, kayıttaki dosya konumuyla aynı olduğundan emin olun.

Ve oyun klasöründe BlackDesertLauncher.exe gibi oyunun çalışması için gerekli olan bütün dosyaların var olduğunda emin olun.


S: 32Bit İşletim sisteminde nasıl 3GB bellek kullanabilirim?
C: Lütfen şu yöntemi kullanın.

  1. Ayar yöntemi
  2. Windows tuşu > Yönetici olarak Çalıştır cmd
  3. Çalıştır bcdedit /set IncreaseUserVa 3000
  4. Windows'u yeniden başlatın

  1. Geri alma yöntemi
  2. Windows tuşu > Yönetici olarak Çalıştır cmd
  3. Çalıştır BCDEDIT /delete-value IncreaseUserVA
  4. Windows'u yeniden başlatın


S: Oyunu yükledikten sonra ‘Geçici Klasör’ içerisindeki dosyaları silebilir miyim?
C: Oyunun yüklemesi tamamlandıktan sonra 'Geçici Klasör' içerisindeki dosyalara ihtiyacınız yok. O klasördeki dosyaları silebilirsiniz.


S: Oyunu indiremiyorum.
C: Bilgisayara ekran kartı veya DirectX ile kaydedilen dosya antivirüs programı tarafından silinebilir. Antivirüs programınızı son sürümüne güncelleyin.


S: İndirilen oyun istemci dosyası nereye kaydediliyor?
C: Lütfen oyunu indirirken seçtiğiniz konumu kontrol edin. Bir değişiklik yapmadıysanız C:\Download\BlackDesert dosyasına kaydedilir.


S: Oyunu başlattığımda 0xE019100B hatası alıyorum!
C: 1. Black Desert, C sürücüsüne yüklenmiş /64bit istemci kullanılıyorsa:
C:\PearlAbyss\Black Desert\bin64\xc\tr\2 dosyası içerisindeki xmag.xem dosyasını silin

2. Black Desert, C sürücüsüne yüklenmiş /32bit istemci kullanılıyorsa:
C:\PearlAbyss\Black Desert\bin\xc\tr\2 dosyası içerisindeki xmag.xem dosyasını silin

- Bu adımlardan sonra aynı hata tekrar çıkarsa Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin ve ilgili bütün dosyaları ekleyin.


S: Bir karakter oluşturmaya çalıştım ama sunucu adı sorunu yaşadım.
C: Bu, yama doğru bir şekilde yapılmadığında gerçekleşir. Lütfen Oyunu Başlat tuşunun altındaki [Dosya Kontrol] tuşuna basarak dosya kontrolü gerçekleştirip oyunu yeniden başlatın.


S: Güvenlik sorunu' hatası alıyorum.
C:Güvenlik sorunu' hatası sebebiyle oyunu oynayamıyorsanız, Black Desert yükleme dosyasına gidin, [Black Desert\bin64\xc\tr\2] & [Black Desert\bin\xc\tr\2 folder]ve xmag.xem dosyasını silin. Sonra oyunun tekrar başlatmayı deneyin.

* Yükleme konumu değiştirilmiş olabilir.
Yükleme dosyasında [ xmag.xem ] dosyasını bulamıyorsanız, lütfen klasörün üstündeki arama penceresinde aratın.


S: XIGNCODE hatası alıyorum.
C: Bu hata mesajı oyun zaten açık olduğunda veya aşılama programı ile kapandığında ortaya çıkar.
Bu sorunu şu adımları izleyerek çözebilirsiniz.
1. Oyunu oynarken, oyunla ilgili programları kapatın.
Örn.: Ağınızı etkileyen programlar (torrent, vs.)
  1. Bilgisayarınızı kötü yazılımlara karşı bir Antivirüs programı ile tarayın.
  2. Oyun yükleme dosyası içindeki bin veya bin64 dosyasınıda - xc dosyası - tr dosyası - 1. veya 2. dosyadaki xmag.xem dosyasını silin- Bilgisayarı yeniden başlatın - Oyunu tekrar başlatın
  3. Dosya Kontrolü yapın - Bilgisayarınızı yeniden başlatıp tekrar başlatın (Antivirüs programını kapatın.)
  4. Sorun devam ederse lütfen internet sağlayıcınızla iletişime geçip bağlantınızda sorun olmadığından emin olun.


S: Oyunda bir bug buldum, ne yapmalıyım?
C: Buglar ve hatalar oyunun dengesini bozup ekonomiye ciddi hasarlar verebilir. Oyunu oynarken bug veya hata bulursanız lütfen [Müşteri Hizmetleri]'ne bildirin. Bize ayıntılı bir şekilde bildirip ilgili ekran görüntülerini e-postanıza eklerseniz sorunu kısa sürede çözebiliriz.


S: Karakter Özelleştirme denemesi sırasında oluşturulan karakterleri daha sonra kullanabilecek miyim?
C: Karakter Özelleştirme Deneme süresi sona erdikten sonra özelleştirilmiş karakterler
Kapalı Beta ve Açık Beta'da kullanılabilecek mi?

CCM süresi sona erdiğinde data silinecek, özelleştirdiğiniz karakter dosyasını KAYDETMELİSİNİZ.
Lütfen aşağıdaki SSS ve Wiki kısmına bakın.

[WIKI Özelleştirme rehberine git]


S: Çözünürlükle ilgili bir Ekran Kartı hatası çıkıyor.
C: Kullanılabilir ekran kartıtespit edilemedi. En az 1280x720 ekran çözünürlüğü gerekli" yazan bir hata mesajı çıkıyor.

Bu mesaj, temel çözünürlük ayarınız gerekli minimum çözünürlük ayarı olan 1280x720'den az olduğunda görünür.
Lütfen launcher sağ üstünde yer alan teçhizat simgesine tıklayarak ayarınızı 1280x720 veya üzerine getirerek oyunu başlatın.

Ayrıca ekran kartı sürücünüzü doğru bir şekilde yükeldniğinden ve güncellendiğinden emin olun.
 
Toggle Sidebar

Son konular

Reklam Alanı #4

Üst