Yetenekler

Durumu:
Çevrimdışı

HelmeS.

Kayıtlı üye
Katılım
6 Eki 2012
Mesajlar
10,416
Tepkime Skoru
12
Konum
Balıkesir
Exe Puanı
İsim
Kayhan
YETENEKLER




UMBRA BIÇAKLARI
Her 10 saniyede bir, Nocturne'un bir sonraki saldırısı çevresindeki rakiplere %120 fiziksel hasar verir ve kendisini iyileştirir.

Nocturne'un normal saldırıları bu bekleme süresini bir saniye azaltır.

Güzel bir pasif.Ormanı dolaşırken sizi oldukça hızlandırıyor ve bir miktar dayanıklılık veriyor.Ayrıca kalabalıklaşan minyon dalgalarının tam ortasına geçilerek kullanırsanız çok hızlı bir temizlik yapabilirsiniz.



KARANLIĞIN ELİ
Nocturne hasar veren ve şampiyonların ardında Karanlık Yol bırakmalarına neden olan bir gölge bıçak fırlatır. Nocturne yol üstündeyken birimlerin içinden geçebilir ve Hareket Hızı ile Saldırı Gücü değerlerinde artış elde eder.
Nocturne 60/105/150/195/240 (+0.75) fiziksel hasar veren ve 5 saniyeliğine Karanlık Yol yaratan bir gölge bıçak fırlatır. Vurulan şampiyonlar da arkalarında bir Karanlık Yol bırakır.

Nocturne yol üstündeyken birimlerin içinden geçebilir ve %15/20/25/30/35 Hareket Hızı ile 15/25/35/45/55 Saldırı Gücü kazanır.

Bedel 60/65/70/75/80 Mana
Menzil 1125

Bu yetenek Nocturne'ün gerek savaşa girerken,gerek ormanı dolaşırken,gerektiğinde ise kaçarken veya yakalarken kullandığı temel yetenek.Nocturne'ü daha tank bir biçimde geliştirmemize olanak sağlıyor çünkü verdiği saldırı gücü üst seviyelerde oldukça artıyor ayrıca oldukça yüksek bir hız yükseltmesi de veriyor şampiyonumuza,bununla beraber birimlerin içinden geçebilmemiz gank yaparken işimize çok yarayabiliyor.
Bu yetenek ilk açılması ve maksimum seviyeye ilk ulaştırılması gereken yeteneğimiz,ayrıca rakibe saldırdığımızda yanına yaklaşmak için de kullanılabilir kovalama esnasında da,akıllıca ve dikkatli kullanılmalı.



KARANLIK ÖRTÜSÜ
Nocturne bıçaklarını güçlendirir ve pasif olarak saldırı hızı kazanır. Karanlık Örtüsünü aktifleştirince, bir tek rakip yeteneğini engelleyen ve başarılı olursa pasif saldırı hızını ikiye katlayan büyülü bir bariyer yaratarak gölgeler arasında kaybolabilir.
Pasif: Nocturne %20/25/30/35/40 fazladan Saldırı Hızına sahiptir.

Aktif: Nocturne'ün oluşturduğu büyülü bariyer, 1,5 saniyeliğine sonraki rakip yeteneğini engeller.

Bir yeteneğin bariyer tarafından engellenmesi halinde, Nocturne's pasif Saldırı Hızı avantajı 5 saniyeliğine iki katına çıkar.
Bedel 50 Mana
Menzil Yok

Nocturne'ü işlevsel yapan yeteneklerden biri,dikkatlice ve ustaca kullanmalısınız,Nocturne'ü iyi oynayanların ve kötü oynayanların ayrıldığı noktalardan biri bu kalkanın kullanılmasıdır.Bir çok yeteneği etkisiz hale getirebilir ben genelde üzerinize atılan damga ve kitle kontrol efektlerine karşı kullanılmasını tercih ediyorum.Yani damgalar,sersemletici ve pull vb. özelliğe sahip yeteneklere karşı iyi kullanılmalı.İkinci sırada açılıp en son maksimum seviyeye getirin.



TARİFSİZ DEHŞET
Nocturne hedefinin zihnine bir kâbus işler ve her saniye hasar verir. Hedef sürenin sonuna kadar menzil dışına çıkmazsa, korkuya kapılır.
Nocturne hedefinin zihnine bir kâbus işler ve hedefine 2 saniye boyunca, 50/100/150/200/250 (+1) büyü hasarı verir. Nocturne bu süre boyunca menzil içinde kalırsa, hedef 1/1.25/1.5/1.75/2 saniyeliğine korkuya kapılır.
Bedel 60/65/70/75/80 Mana
Menzil 425

Etkili bir yetenek,menzilide hiç fena değil açıkçası.Rakibe karşı ilk kullanmanız gereken yeteneğiniz,sonrasında kaçma şansı var çünkü,üzerine atılır atılmaz kullanmanız rakibi panikletecektir ve korku etkisinin işlemesi kolaylaşacaktır.2 saniyeye kadar artan korku etkisi verdiği için ikinci olarak bu yetenek geliştirilmeli ancak ilk puanı üçüncü seviyedeyken vermelisiniz.



PARANOYA
Nocturne bütün rakip şampiyonların görüş mesafesini azaltır ve bu arada takım arkadaşlarını görememelerine neden olur. Ardından, Nocturne bu fırsattan istifade, yakındaki bir rakibin üstüne atılabilir.
Nocturne bütün rakip şampiyonların görüş mesafesini 4 saniyeliğine azaltır ve dostlarını görememelerine neden olur.

Paranoya aktifken, Nocturne bir rakip şampiyonun üstüne atılarak 150/250/350 (+1.2) fiziksel hasar verebilir.
Bedel 100 Mana
Menzil 2000/2750/3500

Nocturne'ü harika bir ganker yapan çok etkili olabilen bir yetenek,yalnız dikkatli kullanılmalı.Takım savaşı sırasında herkes savaşa daldığı sırada bu yeteneği rakibe karşı kullanın,ayrıca gank yaparken yeteneği aktif eder etmez kullanmak rakibi şaşırtıp,panikletebilir.Rengar'ın ultimate yeteneği ile mükemmel bir sinerjisi var diyebilirim ikisi aynı anda aktif edilirse gerçekten etkili bir av alanı oluşturabilirsiniz.
Paranoya'yı rakip şampiyonların görüşünü de azaltarak defansif kullanabilirsiniz,bunun için yeteneği aktif ettikten sonra sıçra bir çalıya girmek ve Karanlığın Eli ile kaçmak çok etkili olabilir.


RÜNLER,KABİLİYETLER VE SİHİRDAR BÜYÜLERİ


RÜNLER









x9 Mark of Armor Penetration veya x9 Mark of Attack Speed
x9 Seal of Armor
x9 Glyph of Scaling Magic Resist
x3 Quintessence of Attack Damage veya x3 Quintessence of Attack Speed

Neden bu rünleri tercih etmeliyim?
Çünkü yeni sezonda orman canavarlarında bir çok değişiklik yapıldı,pull (destek) alamadığınız oyunlar için hazırlıklı olmak gerek.Zırh delme odaklı rünler bizim jungler olarak güzel bir başlangıç yapmamız ve bunu sürdürmemiz için gerekli.Armor rünleri ganklerde ve ormanda dayanıklı olmamız açısından önemli.Levela göre artan özellikle büyü direnci rünleriyse AP taşıyıcıları oyun ilerledikçe güç kazandıklarından ötürü level odaklı seçildi.Yüksek liglerde doğrudan büyü direnci veren rünleri tercih edebilirsiniz.Bu rünlerle başlangıç olarak güzel bir açılış yapabilirsiniz,hem gankler hem de orman için önemli.
İlaveten saldırı gücü markları da tercih edebilirsiniz ama Quint. olarak saldırı gücü kesinlikle size lazım olacaktır,tamamen armor pen.(zırh delme) dizersek (hem quint hem mark) bu sefer pull olmadan yapacağımız bir başlangıç bizi zorlayabilir.

KABİLİYETLER

21-9-0 gitmemiz başlarda ofansif davranacağımız için bize güzel bir oyun deneyimi yaşatacaktır.Ofansif puanlamada zırh delme,saldırı gücü,bekleme süresinde azalma ve savunmada sihirdar büyülerinin sürelerini (Çarp) azaltıyoruz.Bu kabiliyetlerin neden böyle seçildiğini kolayca anlayabilirsiniz.Saldırı hızı ve saldırı gücü ormanı temizlemede ve ganklerde,işlevsel yetenekler Çarp büyüsünün süresini azaltmamız counter-jungle yaparken bize lazım olacak.
Kabiliyet ağacını tasarlarken bu unsurlara dikkat ettim,sonuç olarak bu kabiliyet sayfasını (mobafire'dan puanladım,klasik puanlama bu olup puan vermediğim kabiliyetleri kararttım daha rahat seçebilmeniz için,9-21-0 da kullanılabilir.) seçtim:

You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.





SİHİRDAR BÜYÜLERİ






Sanırım açıklamama gerek yok jungle ve kaçmak için en iyi büyüler bunlar.Yani Nocturne üzerinde.


İYİ VE KÖTÜ YÖNLERİ


+

»Güçlü bir ormancı.
»Oldukça etkili gankler
»Güçlü bir korku etkisi.
»Büyü kalkanı
»Takıma yararlı bir biçimde geliştirilmeye müsait.
»Hızlı farm yapabiliyor.
»Saldırı Hızı bonusuna pasif olarak sahip.
»Güçlü bir saldırı gücü bonusuna sahip.
»Tüm yetenekleri ofansif ya da defansif olarak kullanılabilir.
-
-

»Oyunun ileri dakikalarında dikkatli ve ustaca oynamalısınız.
»Büyü kalkanını doğru zamanda kullanmak zor olabilir.
»Paranoya yeteneğinin yüksek bir bekleme süresi var.
»Rahatsız edilebilir.
»Paranoya sizi istemediğiniz yerlere sokabilir.


BAŞLANGIÇ DEĞERLERİ


Hasar 54(+3.1 / seviye başına)
Can 440(+85 / seviye başına)
Mana 215(+35 / seviye başına)
Hareket Hızı 345
Zırh 17(+3.5 / seviye başına)
Büyü Engelleme 30(+1.25 / seviye başına)
Can Geri Kazanma 7(+0.75 / seviye başına)
Mana Geri Kazanma 6(+0.45 / seviye başına)
 
Durumu:
Çevrimdışı

Helni

Kayıtlı üye
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
20,573
Tepkime Skoru
58
Yaş
21
Exe Puanı
İsim
​Teşekkürler
 

Bu içeriği görüntüleyen kullanıcılar (Kullanıcı: 0, Ziyaretçi: 1)